Biranne2meyve bende ilk hamilelik diye bilmiyordum . Şiddetli kasik ağrısı ile hastanelik oldum😂 adet düzensizliği vardı 33-34 günde bir oluyordum 32. Gün şiddetli kasik ağrısı
ve göğüs ağrısı yaşadımm gece uyuyamadım sabah kadın doğuma gittim daha önce kist vardı yumurtalıkta çok ağrı yaşıyordum o yüzden Ameliyat olmuştum. İşte o yüzden korktum yine kist mi diye kadın doğuma gittim sabah rica ettim. Hamile misin dedi hayır dedim çünkü beklemiyordum o ay. Ultrason ile baktı kist yoktu idrarım kan gibi geliyor dedim idrar yolu ile kum düşüyor olabilir dedi kan ve idrar istedi verdim 14.30 da gel dedi sonuç için. Geldim tekrar doktora hamile değilim demiştin dimi dedi evet dedim 😂 ama kanda hamile gözüküyorsun dedi ben Şok oldum nasıl olur dedim 😂 evli değil misin dedi doktor hiç unutmam😂😂😂😂😂