Eminesrkn 20.haftadayim bende benimde batma gibi şeyler oluyor bazen hergun değil. Bende büyümeye bağlıyorum. Ama bende enfeksiyon da çıktı şuan ilaç kullanıyorum belki ondan da olabilir benmki suanlik ağrım yok 😊 ama şimdiye kadar enfeksiyon yokkende oluyordu bunlara bağladım bende 😊