BaloglumM ertesi gün sonucları alırsınız değerlerinize bakıyolar eger hersey normalse epidural anestesi genel ya da spinal tercihi siz yapıyosunuz. Sabah 8 de ise ameliyatınız 1 bucuk saat oncesinden yatısınız yapılıyor odaya hemsire geliyor önlüğünüzü veriyolar ameliyat saati gelince de tekerlekli sandalye ya da sedyeyle sizi almaya geliyolar ameliyathaneye yürüyerek giriyosunuz. Benim dogumum cok iyi geçti spinal oldum. Ebeler ameliyat ekibi harikaydı. Anestezi doktoru var ıkı tane Suzan hanım benım tanıdıgım o girmişti doguma o benı cok rahatlattı. Bebegınız odaya gidiyor dikişleriniz bitince de siz. Epidural anestezi 2100 spinal anestezi 2050 tl. Gazınızı cıkarır bebekte de sorun olmazsa 48 saat sonra cıkıyosunuz.