symaa43 hanımlar merhaba. şuan 35+1 im. 36. haftamda izne çıkmayı düşünüyorumda çalışamaz raporunu tam 36 da mı almam gerekiyor bide 36. haftaya girdiğim gün çalışmam gerekiyor mu
Sonay-34 symaa43 37ye kadar istiedğin zaman alırsın sistmee ne zaman gireceksen doktor tarihini ona göre yazar zaten söyleyince
elo20 symaa43 32. haftada mutlaka çalışabilir raporu alıp saha sonra 36. haftanızda çalışamaz raporu almalısınız. 32. haftanızı geçirmeyin