Çıkmamış olması güç 1+ proteinüri olması lazım sizin verdiğiniz testte, proteinüri var demek için. 24 saat idrar toplamak şart değil merak etmeyin. Baş ağrısı ve göz ağrısı vücudunuz bu seviyedeki tansiyona alışkın olmadığından oluyordur ama ağrının dışında görme bulanıklığı olursa mutlaka göz drna da gidin. 140/90 kontrol edilemeyecek bir seviye değil inş sizde de kontrol altına alınır