minikprensesimbenim kıyamam :( 23. Hafta diye yazmışım ben ama bir arkadaşım 10gün oynayabiliyor demişti gün almışmıysın üzülme şimdi oluruna bak hemen ara sor bakalım doktoru yapılıyor olabilir )
🌺ayrıca herkes ayrıntılı yaptıracak diye bişi yok Allah inş sağlıklı sıhhatli nasip eder hiç dert etme dua et büyüdükçe muayenelerde doktorunda bilgi veriyor zaten üzülme lütfen