Bugunlerde sık sık post acıyorum , hakkınızı helal edın . Bugun sukurler olsun kese büyümğs ve yolk sac goruldu , benim ilk gebeliğimdede yolk sac gorunmustu ve doktor o zaman büyük duruyır yolk sac demisti , sımdı bugun doktora sordugumda yolk büyük mü ilkinde boyle oldu ve kurtaj oldum ondan merak ediyorum diye sordugumda cevap vermedi. Anlayabilecek olan varsa aranızdq ultrason resmini eklesem bakar mısınız buyuk duruyor mu diye bana büyük geldi gene yada pskolojik olarak eski yaşadıklarımdan dolayı böyle hissediyorum