Handehilal Sultan34demir evet benimde ilk haftalar öyle dedi doktorum ama şuan 22 olduk şükür düzeldi dnlen bol bol kendini yorma geçiyor Allah’ın izniyle inşallah
Sultan34demir Doktor bebek eşi çok aşağıya düşmüş dedi nerdeyse rahim ağzını kapatmış daha önce buna benzer bir şey yaşayan oldu mu ve ne kadar tehlikelidir hiç bir bilgim yok çok ağrım da oluyor doktor da tam bilgi vermedi yardımcı olursanız sevinirim kızlar
Mavi34 Sultan34demir bende 14haftalik hamileyim 12.haftada ortaya çıktı bebek eşi rahim ağzını kapatmış. Asla ağır kaldır çok eğilip kalkma fazla ayakta durma bol bol istirahat et dedi doktor. Cinsellik yasak. Bunlar şiddetli kanamaya sebep olurmuş. Bendenhic kanama olmadı sukur. 23 ile 30 hafta arasında bebek eşi yukarı cikabilirmiste. Eğer çıkmazsa kesinlikle sezeryan oluyoruz. Doğum anı fazla kan kaybı olma ihtimali varmış kan verecek kişiler hazır etmek gerekirmiş. Dikkat ettiğimiz sürece doğuma kadar sorunsuz böyle devam edebiliriz gibi görünüyor.
Sultan34demir Mavi34 çok saol cnm bende yatıp dinlenmeye çalışıyorum ama ev Kalabalık pek fırsat olmuyor elimden geldiğince dikkat ediyorum. Cinsellik yok zaten çok ağrım var her gece ağrıyla uyanıyorum
SudeSelennnn Sultan34demir kendini çok yorma ilişkiye ara ver. Bende de aynıydı sonradan yukarı çıktı şimdi 39 haftalık gebeyim. Ve normal doğum yapicam
Mavi34 Sultan34demir ya ağrı bendede çok kasıklarım patlayacak gibi karnımın alt tarafı belim o kadar agriyorki