Merhaba, benim böbreklerimde sürekli tekrar eden kum dökme durumu oluyor. Hamilelikten önce de oluyordu. Başında yine olmuştu. Şu an 26. hafta ve yine tekrarladığını öğrendim bugün. Enfeksiyona sebep olduğu için de sıkıntı. Günde 3 litre bazen daha fazla su içiyorum. Yine de oluyor. Başka çözümü olan var mı acaba?