134 çıktı sonuç.ama açlık şekerime bakmadilar.bu sebeple doktorum net birşey söyleyemedi.sınırda çıkmış dedi açlığı sordu.aclık testini neden yapmadılar acaba.bi tek ben miyim bunu yaşayan?? Bir de konudan bağımsız olarak ıdrarda yüksek miktarda lökosit ve eritrosit cikti.Sağ böbrekte büyüme var dedi doktor.stent takılmaya filan gider mi.artik sağıma yatmıyorum ama ilerleme olur mu yine de böbreğimde acaba ?? Kafamda deli sorular 😔