ErsiNuray ya benim sadece pelvis kemiğim acıyo aslında ağrımıyoda . Oturduktan sonra kalkarken çok zorlanıyorum sanki bıçak yarası var kasığımda gibi . Çok şükür ağrım yok ama . İlk gebeliğim benm çok şükür rahat geçti kanamalarım falan oldu baştan ama sonradan geçince rahatladım . Ama bu acı beni çok kısıtlıyo . İnşallah hayırlısıyla gelsinlerde