Damla00d Evet bende hergün bir cok doğum hikayesi okuyup kendimi düşünürdüm çok şükür rabbim e bugüne nasipmis. 1 hafta önce kontrole gittigimde nstde hafif sancim çıkmıştı ve 1 parmak ucu açıklık var demişlerdi ben kendi sancılarımı beklemek istedim tam 1 hafta sonra yani bu sabah 7.30 da suyum gelmeye başladı hemen gelmedim evde az oyalandim saçımı felan duzlestirdim saat 10.30da yarışın yapıldı 3 cm açıklık ile saat 11.30 gibi 4 cm olmuştu bu arada kendi sancimla dogum oldu sancılar siklastikca ben epidural istedim bir öğrendik 8cm olmuş acikligim 10 dk felan daha ikinma felan derken çatala çıktım annemle beraber girdim doğuma iyiki girmisim .. saat 13.20 de miniğim e kavuştum çok şükür 37+6da 💙
Ezgi81 Damla00d allah analı babalı büyütsün. O gün ya da bi iki gün öncesinde bi farklılık var mıydı doğum yapacağınıza dair