ysmn_kck17 ben de 32+1 oldum, kızım olacak nasipse, her gün aynı değil tabiki ama bugünler de gece gündüz hareketli. Bazen sağda bazen solda toplanıyor, doğum pozisyonundaymış dönmüş, özellikle yan yattığım zaman çok daha hareketli oluyor. Birkaç gün böyle çoksa birkaç gün sakin geçiyor, hareketleri sadece toplanarak ya da yavaştan kayarak oluyor.