Merhaba kızlar nasıl gidiyor🥳
4567 bebeği görebildiniz mi?
4567 5+1 bugün kalp atışı duyuldu aşağıdan ultrasonla😊
_ezo hayır bu hafta perşembe günü gidicez kalp atışları için siz gördünüz mü
4567 hayır maalesef
Nasipse bende yarın görmeye gideceğim inşallah oluşmuştur bebitom ve tutunur🙏
Kaya13 inşallah görürsünüz bebeğinizi🤲😍
Bende göremedim 5 haftalık sırf ağrısı hafif bide karnımda batma var sanki
Bsra_ayz evett sırt ağrısı bende çok yaşadım şuanda da göğüslerde hassasiyet çok fazla
Bsra_ayz benimde bel sırt kasık ağrım var normal bunlar ama bu aylarda 🤗
_ezo daha erken dedi doktorumuz kalp atışlarını duyarız inşallah gidince
whitedream yaaa ne kadar mutlu edici Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin😍🤲