Mucizemm0101 benim göbeğim hep vardı. Yemek yediğimde hep dört aylik hamile gibi olurdum. Hamileliğim de böyle başladı. Dördüncü ayda daha belirgin olmaya başlıyor. Ilk beş ayda 1,5 kilo almıştım. Altıncı ayda 3 kilo birden aldım. Ama biraz yemeyi abarttım ondan. On içinde almışım iki kilo ona şaşırıyorum. Hizli kilo alimi olabiliyor dönem dönem dikkatli olmak lazım.