Öncelikle geçmiş olsun. Sol yanınıza yatarak istirahat edin, ama ağrınız istirahat ile gecmediyse vakit kaybetmeden doktora gidin. Çünkü aynı sikayetle on gün önce doktora gittim (27+6 haftaliktim) ve iki gün yatış verdiler erken doğum riski ile. İstirahate geçmezse gidin muhakkak.