Kızlar öerhaba 21 haftalığız kızlarımla ben birşey sormak istiyorum bebeklerin hareketlerini düzensiz hissediyorum bu normal biliyorum fakat bazen kasıklarımda hissediyorum böyle hareketler acaba bebek mi gazmı? Bazende karnımda tekme hissediyorım ama genel olarak kasıklarımda oynamalar hissediyorum sizce bebek hareketimidir ?🥰