Reyooo
Kasılma var canım aynı durumu bende yaşıyorum. Doktor erken doğuma neden olabilir dedi iğne ve magnezyum kalsiyum verdi. Sende ihmal etme Bi git doktora
Sldaygn
@[silindi] kasılma onlar canım artık yavaş yavaş Doğuma hazırlanıyor rahim bende aynısıyım doktorum ciğer geliştirici iğne verdi çünkü sancı çıktı bende sende bir doktoruna görün
Sldaygn
@[silindi] aminnnn canım inşallahhh Allah bütün hamileleri sağlıkla bebeğine kavuştursun bende 35+4 üm sancım çıktı hafif doktor her ihtimale karşı iğne verdi ama sende yoksa bebişin yeri dar geliyordur artık az kaldı sıkıcaz dişimizi😊
Reyooo
[bilinmeyen] benimde ilk olduğu için korktum gittim sancım da çıktı nst de iğne verdi. Son ay riskli dönem her ihtimale karşı git doktora hem için rahat eder. Rabbim hepimize bebeğimizi gününde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.