İyi akşamlar bayanlar ben iki üç gün oldu biraz midemi bozmusum dün kan uyuşmazlığı innemi vurdum bugün sabah sağlık ocağı beni izlenim olduğu için çağırdı kan felan alındı sonra dedi bebeğin kalp atışına bakalım küçük birşeyde kalp atışına bakıldığında çok hızlı atıyordu bebeğimin kalbi aşırı derece şimdi 160 çıktı çok yüksek dedi hemen hastaneye git dedi hani ölçüm bir yana ses beni ürküttü acile gittim doktor dedi 160 normal kabul ediyoruz eve yillldi bende geldim ama içim hiç rahat değil ve haretket hissetmiyorum