elcn4139 ilk zamanlar süt gelmezle ne yapmalıyiz ? bebegı neyle besliycez , gelene kadar .biberon vermeyin diyolar memeyi emmezmiş. tecrubeli anneler fikir verebilirmi
kadriye25 elcn4139 ilk 3 ay alışkanlık kazanmazlarmış geçen bir ebe dinledim bu konuda. Ama her ihtimale karşı kaşık biberon almayı düşünüyorum artık gelmezse onunla ilk başlarda mama verilir. enjektöru ben beceremem
sedaa_aa elcn4139 canım sarılık olmasın kan şekeri düşmesin diye mama veriliyor. Emzirme kaşığı veya şırıngayla verebilirsiniz. Emzirme kaşığı baya kullanışlı oluyor
Melek- elcn4139 süt gelmez diye birşey Yok siz çabalarsanız sütünüz gelir. Sezaryen Doğum yaptım ilk iki gün çok azdı ama sürekli elimle sağdım masaj yaptım sıcak havlu koydum malt içeceği ve humana çayı içtim sütüm geldi çok şükür. Pes edip bırakırsanız gelmez ama pes etmeyin biberon da vermeyin elinizle sağıp şırınga ile verin yoksa memenizi tutmaz başınıza iş açarsınız çok zor olur
civciv1520 Kaşık biberon ya da enjeksiyonla deneyebilirsiniz benimde aklımda biberon vermek istemiyorum bu yüzden
Durubatu Ben sezaryenle doğum yapmistim hastanede sütüm gelmedi mecburen biberonla mama verdik eve gelip duş aldıktan sonra az az gelmeye başladı ama yine yeterli değildi 3 gün sonra yetmeye başladı kızım biberona alışmadi 13 ay boyunca anne sütüyle beslendi