Nrd34 Merhabalar. 7+2 haftalık gebeyim. 2 gündür müthiş şişkinlik var sanki birkaç aylık olmuşum gibi karnım davul gibi. Göbeğim de yok normalde ve istifradan yiyemiyorum da ona rağmen böyleyim. Sizlerde yaşadınız mı?
Cilekkz-22 Nrd34 biraz kendini sıcak tut terlemeye çalış baktın yine aynı şekil doktora gidersin bu sefer
idiloska Nrd34 ilk haftalarda davul olurdum gazman şeklindeydim şimdi top yutmuş gibiyim gün içinde şiştikçe şişiyorum 34.haftadan bildiriyorum bu haftalar çok şiş.
Nrd34 idiloska ay allah yardım etsin ya,az kalmış inşallah tek nefeste kolaylıkla kucağınıza alırsınız 🥰