Aylinsemih çok geçmiş olsun. Ben de 6 ay kadar riskli bir hamilelik geçirdim, düşük tehlikem kanamam vardı. 23 24. Haftalarımda hatta daha da öncesinde bebek baş aşağı doğum pozisyonundaydı. 29 da kontrole gittiğimde dönmüştü başı mideme dayalıydı, 31+6 daki kontrolde de yine doğum pozisyonunda olduğunu söyledi doktorum. Kasılmam, sertleşmem oluyor haliyle, bebeğin suyu fazla, doktor bu son kontrolde bebeği büyük gördüğü için erken doğum bile olabilir dedi, yarın 32+2 oluyor, NST ye gireceğim. Doğum pozisyonu demek hemen doğacak demek değil zaten, baş aşağı olduğu için doğum pozisyonu diyorlar adına. Her an bebeğinin pozisyonu değişebilir yani, hareket edecek yerleri varken dönüp duruyorlarmış hiç merak etme. Genelde en son pozisyonlarını 34 35.haftalarda alıyormuş. Sonrasında yeri kalmadığı için dönmesi zor oluyormuş.