2bebis1anne Dila71 ne güzel almaman canım bebek beslemeyi emin ol haftan ilerlesin keşke daha fazla verseydim diyiceksin
Dila71 2bebis1anne Şimdilik sevinmeliyim o zaman , herkes niye göbeğin yok falan diyor moralimi bozuyor Allah kerim diyorum bende
Selcann Cananslife ay ne güzel o zaman ya ben çok müsaitim insallah bu hamileliğimde almam aşırı fazla kilo 🤦♀️