Kızlar nasılsınız?
İkili tarama testinizi yaptırdınız mı?
Belirtileriniz neler?
Mide bulantısı veya kusmalarınız ne durumda?
Cinsiyet tahmininde bulundu mu doktorunuz?
Ben ikili tarama testimi yaptırdım. 12+4 de. Ultrasonda çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Haftaya kan sonucum çıkacak. Güzel haberler alırız inşallah 🤲🏻
Yarın 13 haftalık oluyoruz. İkiz gebelik 🥰
Mide bulantısı ve ağrısı. Belim, sırtım hafif kasık ağrılarım oluyor.
Doktorum tahmini ikisi de kız olabilir dedi.
Sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🤲🏻🥰