Kghkflfk 24-28 arası
aile hekimi yapmıyor hastane ortamı yapılan bir test
çok gerekli olduğunu düşünüyorum doktor önerdiyse yapılmalı doktorlar ailede şeker öyküsü, bebeğin suyu, bebeğin gelişimi vs biçok kritere göre anneyi yönlendirir veya gerek yok der ancak yapılmasını önerirse diretmek yanlış şeker varken önlem almamak bebekte biçok sağlık sorunu, doğuştan şeker hastası olması, suyun fazla olması erken doğum riski vs gibi biçok tehlikeye neden oluyor