okunmusciklet Kızlar bugün sabahtan beri afedersiniz çişim var çok var gibi hissediyorum ama gidiyorum çok çok az ve azar azar yapabiliyorum hafifte yanma oluyor enfeksiyon olabilir mi yada normal mi böyle olan var mı
Rumrumeysa okunmusciklet canım o haftalarda sık idrar çıkma ve idrar varmış hissi olması normak ama yanma varsa enfeksiyon var demektir sağlık ocağına idrar ver baksınlar bence ufak bi fitille geçiyor ama ilerlerse erken doğuma neden olabilir hatta çok ilerlerse enfeksiyon bebeğede geçebilir demişti doktor bebde hamile oldum olalı enfeksiyonla uğraşıyorum
kucuktosbik27 okunmusciklet enfeksiyon olabilir canım ama idrarın tamamını boşaltmadığın içinde yanma olur. Kegel egzersizleri var YouTube da onu dene idrarını yaparken tam boşltım sağlarsın. Bu haftalarda bu durum olabiliyor mesanede idrar kaldıkça enfeksiyon riski artıyor bir dene egzersizleri geçmezse yarın sağlık ocağına git tahlil ver en azından ne olduğunu öğrenirsin
Msd26 okunmusciklet olabilir. Gebelikte cok sık görülüyor bende hiç bi belirti yokken renkten anladım azda olsa cıktı idrar tahilili verin doğuma az kalmıs antibiyotikle hızla düzeliyor
Annecilek Sık ıdrara cıkmanız normal de yanma enfeksıyon kaynaklı olablır camasırınızı utuleyın ve bolll su ıcınnn
okunmusciklet Yarın doktoruma gidicem kızlar inşallah enfeksiyon değildir yani bu zamana kadar olmadı olmadı şimdi olursa çok üzüleceğim 😑