Melistr Kızlar bebeğiniz için hangi şampuan ve deterjanı tercih ettiniz. İnternetten bakıyorum aynı ürünler için kimileri doğal diyor kimileri kimyasal haliyle kafa karışıyor 🙈. Fikir olsun birbirimize
Hefe Melistr ben e bebek den bayb me marka aldım indirimdeydi zaten fiyatı uygun burda kime sorsak mustela diyolar sanırım hepsi cok zengin🙄ben alamadım yani o fiyata
selinn_ Melistr bende instagramda muhendisinoglu hesabından bakıp kendi bütçeme uygun olanlardan seçtim. Sende ordan bakabilirsin 💐
metehaninannesiii Saniss ona pekte güvenmeyin çünkü eski muhendisoglunun eserinden yok çok değişti 🤦♀️
ruyadandunyaya Hefe mustela alınca uzun bi süre gidiyo zenginlikle alakası yok sadece bebeğimiz için içeriği temiz ürünleri tercih ediyoruz 😊
Kerime4235 Melistr bn deterjan olarak dalan.aldim yumuşatıcı kullanmayacağım şampuan bebe yağı ve pisim olarak dalin
metehaninannesiii Melistr deterjan duru granüllü beyaz toz sabun aldım evde de kullanıyorum memnunum şampuan da dalın alma eski dalin gibi değil yani bebegin cildini baya kurutuyor daha ona karar veremedim
Maysadmr Melistr deterjana çok para vermeyi gereksiz görüyorum. E-bebekten kendi markası olan baby me deterjan aldım. Zaten iki durulama yapıyorum. Ama şampuan için hala karar veremedim. Genelde herkes Mustelayı tavsiye ediyor
kirpapatyasiii Melistr canım ben şampuanı ve losyonu mustela kullanıyorum evet biraz pahalı ama 5 6 ay kullanılıyor ve içeriği temiz en önemlisi deterjan artık yaşında olduğu için oğlum omo aldım lekeleri çok güzel çıkarıyor
Elfsndkl Bebek şampuanı incia aldım deterjan olarak da durunun rendelenmiş sabununu kullandım ama sabunu sıcak suda güzelce eriterek makine gözüne koydum yoksa şahin taneleri bebeğim kıyafetlerini yapışıp alerji yapabilir bilginiz olsun .