beyzzanurr Bebeğimin gelmeye hiç niyeti yok annesine suni sancı yedircek pazartesiye kadar da gelmezse 😀sizde durumlar nasıl ❤️
uykucubianne beyzzanurr 39+2 olduk bizde adet ağrıları, kasılmalar ve kasıklarımdaki kemiklerin ağrısı dışında bir şey yok pazartesi kontrolüm var bakalım ne olucak☺️ bebeğin gelmeye niyeti yok gibi
Esra_umay beyzzanurr salı günü bitiyo 40 haftamız ama daha hiç bir belirti yok Suni sancı verirler buyk ihtimal😑inşallah ise yarar onu çekip bide sezeryana alırlarsa dayanamam sanki
Lalihhhh Saniss sizinle aynıyız , 37. Haftada baya ağrım vardı 38 oldum şuan sabahları adet ağrısi gibi hafif ağrı oluyor başla da birşey yok , ayağını diremeye kararlı 🤭
Krk123 Benim de sancım yok haftaya Salı 40. Haftaya gircem ,Pazartesi komtrol var bakalım Dr ne diyecek
beyzzanurr Kahvekolik yalancı sancılarım oluyo ama düzenli bi şekilde bu zamana kadar hiç olmadı geçip gitti hep insallah suni sancı işe yarar bide onu çekip sezaryan olmak var Allah yardımcımız olsun 🙏🏼
beyzzanurr uykucubianne hepimizde aynı dert galiba yediklerimiz içtiklerimiz de tetikliyor bu sancı muhabbetini
uykucubianne beyzzanurr muhakkak… bi sancı başlıyor artıcak mı acaba diye heyecanlanıyorum ama yok yani son günler daha zor geçiyormuş
Halise_bzdq63 beyzzanurr aynı haftanın içindeyiz benim kızımda nazlı çıktı büyük ihtimalle suni alıcaz ama inşallah gerek kalmadan kendi sancımızla doğururuz 🤲🏻😍