gzmbkr1907
Kızlar 14. Haftamda karnımda kasıklarımda hafif hafif ağrılar kasılmalar hissediyorum nomal mi? Geçen hafta böyle olduğunda doktora gittim bi sorun yok dedi. Rahim büyüdüğü için mi böyle? Sizde de oldu mu böyle?
Bbes
Evet olabiliyor bende cok yasadim hatta cinsiyeti etkek olanlar bu durumu cok yasiyolar
Gozzdee
Ben 9 haftalığım ilk haftalardan beri karın ağrım var ve kasıklarımda ağrıyo arada sırada doktor banada normal dedi
HseyinSedefoban
Benim bebiş e erkeğe benziyor dedi bilmiyorum gerçekten alakası varmı ama bende hafif hafif bişeyler hissediyorum 14+5 iz bizde rahim büyüdüğü için diyorlar ama ben kendimi bebişimin hareketleri hissediyorum diye kandırıyorum (daha erken biliyorum ilk Gebeliğim ) ☺️
gzmbkr1907
Bana daha hiç cinsiyet hakkında bi şey demediler 😊 bebişlerimiz iyi olsun da biz acısını çekeriz sıkıntı Yok