Bugün gittim ama tansiyonum 15.8 çıktı yüksek dediler neyse tahlil verdim 🙂
Bu durumu yaşayan varmı neyden ötürü yüksek çıkıyor
Bebiş kilosuna gelirsek 😍🥰2.200 beklerken 2.700 çıktı 🤲
haftasına göre tombiş dedi 🥰
Bide bana 24 saatlik idrar istediler pazar günü idrarımı yapıp pazartesi götürecem🤷🏼♀️Bu durumu yaşayan oldu mu 😅🤷🏼♀️Nasıl yapacam bilmiyorum da 🤦♀️