Mlktprk Kbra_em Hayırlı sağlıklı bir evlat olsun inşallah sağ salim kucağınıza alın oğluşunuzu🙏🏼🤲🏼♥️💙
Turkan38 Kbra_em 12 de neye göre kız dedi bacak arasını boşöu gördü bnada 12de bacak arası boş kız dedi sonra erkek olabilir dedi😵
Kbra_em Turkan38 bilmiyorum 12 %70 80 kız dedi hatta 16 benziyo dedi 20 erkek dedi ayrıntılıda kesinleşti erkek :)
Kbra_em Tubaipek kız denilip erkek olma olasılığı çok yüksek miş ama erkek denilip kız olasılığı daha düşükmüş. Yani kızda daha cok yanılma payı olunabiliniyormuş.
beren_r Kbra_em mrb bzmkide hp arkasi donuk 16da gttm yda bcagini açmiyordu😊20de nasl ogrendnz sz oglunuzu aceba
Kbra_em beren_r uygun pozisyon daydı ki doktorum erkek dedi 2 hafta sonra da ayrıntılıya girdik kesinleşti :)