selinn_ Merhaba tatlı anneleerr 💐 Benim kız doğum pozisyonunda ama kanala hâlâ girmemiş. 37.haftamdayim. Sizin ne zaman kanala girdi acaba ? Squat, yürüyüş yapıyorum ama pek niyetli değil sanki bekletecek bizi 🙈
Eeliff_ selinn_ ayy ben de 37+2 yim yarın kontrolüm var en son çatı muayenesi yapıldı çatım uygun çıktı ama benimkide inmemişti bakalım yarın bi kıpırdanma hareket vardır inşaallah😅bizim bebişin birazda kafası büyük doktorum 40′a kadar durursa normal olmayabilir dedi gelişimide önden gidiyor hemen gelse ne güzel olur😂
Ayseninoglu21 selinn_ canim.saglikla alirsin insallh bebisini. Namaz pozisyonu al arada bnm bebegim tersti namaz pozisyonu aldim popomu yukariya kaldim cok sukur kanala girdi
Serapveminikleri selinn_ Bende 36+3 ama Dr 37+3 dedi ve kanala girmiş dedi ayy inslalah sağ salim doğarlar 🙏yeter beklemesin gelsin ya
selinn_ Saniss benimde haftaya çatı muayenesi yapacak. Eger normal doguma uygunsa bekleyeceğiz. Değilse 39.haftada sezeryan olacak :) hakkımızda hayırlısı neyse o olsuunn🥰
Saniss selinn_ özellikle tek diyeceğim kendini asla sıkma eğer sıkarsan canın yanabilir. Ben tavana baktım zaten ebe sorular sormuştu yanıtlarken önce bi aletle sonra eliyle baktı eliyle baktığında baya bastırdı kasıklarım ağrıdı o kadar
selinn_ Eeliff_ benimde gelişimi önde 🤭 Benimki bence hâlâ inmemiş çünkü hiç baskı hissetmiyorum alt tarafta çok rahatım. Bunu doktora söylediğimde kanala içmediği için böyle olduğumu söyledi:) Haftaya salı gideceğim bakalim ne diyecek çok heyecanlıyım 😄 Bu çatı muayenesinden de korkuyorum ve çekiniyorum 😄😄 Hemen gelseler diye bekliyoruz eveeett Hele şu son haftalar hic geçmiyor sankiiii
Eeliff_ selinn_ çatı muayenesinde inan hiç bişey yok kendini kasıp korkutma yeter benim de baskı konusunda aynı gayet dümdüz rutin ilerliyorum😂
selinn_ Serapveminikleri evet ya son zamanlar hiç gecmiyooorrr😇😇 bakalim salı günü benimki nasil bir pozisyonda bizi karşılayacak 🤗
Serapveminikleri selinn_ inşallah oda dönmüştür artık donunde insan dogurmasafa rahatlıyor ya inşallah sağ salim inerler benim son zamanlar değilde baştan beri geçmiyor artık geçsin doğsun istiyorum :(