Elizan28 kordon dolanması oldu oğlumda hiç de pişman olmadım ve hamile kalıp doğurana kadar da kimse bana kendi doğumunu anlatmasın dedim özellikle olumsuz hikayeleri asla duymak istemedim...içim rahat bir şekilde oldum ve memnunum canım...sana da hayırlı doğumlar dilerim...