Hanımlar 14haftqlik hamileyim ayaklarımı genelde koltuğa uzanıp popo altına yastık koyyorum bebek yukarı çıksın diye bugün de yaptım kalkınca karnım boylle cız cız batma oldu göbek bölgesinde acaba artık bebek büyüdü o yüzden yapmamam mi lazım sanki birşeyler içeride gerildi gibi oldu yada böyle olması normalmi ? Daha çok yeni evet ama 2. Gebeliğin alt karnında yirtilmalar yanlardan oluyor ilk hamileliğimde ki yerler daha dogrusu beliriyor kaşınıyor …