Silaaa06 Arkadaşlar 27 mayısta tam 13 haftalık oluyorum hastaneye gidecegim acaba cinsiyeti belli olur mu ?
[silindi] Silaaa06 cinsiyet öğrenmek için 13.hafta uygun olabilir ama cinsiyet partisini yapmak için bence 16. 17.haftaları falan bekle kesinleşsin. Sonuçta doktor da insan %100 doğru olmayabilir 🤷🏻♀️
[silindi] Silaaa06 mesela ben 13+0 da kız olduğunu öğrendim hatta doktorum kesin dedi ben dediysem değişmez dedi çok emin konuştu. Ama şuan 16+2 yiz parti için her şey hazır ama yine de bi kere daha muayene olmadan yapmıycam parti😅
Silaaa06 [silindi] yani ama işte bende perşembe belli olucak diye ablamlari cagirdim sehir disindan parti icin geldiler ee hani parti yokmu diyorlar😅😅
AhahHbzhz Silaaa06 çikolata yedim girmeden yarim saat once ve çikolatalı süt icip girene kadar yürüyüş yaptım hareket etsin diye aklında bulunsun 🥰
Silaaa06 [silindi] ya tahmin bile etse yapiyim diyorum kararsiz kaldim valla persembe bakalim ne olucak😅