fmtaltnsk Kızlar çok kişiden duydum bebeğe doğar doğmaz 1-2 damla soda veriyolarmiş gaz sorunu olmuyormuş deneyen var mı aramızda???
fmtaltnsk Sodanin bire bir geldigini soylediler gaz sorununa bende şasirdim aslinda ama bilemiyorum napicam
Sinem52 Ben ilk kızımda kayinvalidemin ısrariyla denedim ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Asla gaz sancisi yaşamadık. Şimdi 2. Kızıma hamileyim ondada mutlaka yapicam😉
Melekcansu Sinem52 sodayı ilk açıldığı halindeki gazlı şekilde mi verdiniz acaba? Bende çok duydum uygulayacağım ana nasıl olacak bilmiyorum 🙂
Birkizimolsun Bobreklerine zarar verirsiniz kulaktan duyma seyler yapmayin lutfen bebeklerin sindirim sistemi hakkinda biraz arastirin kolik bir bebeginiz varsa ilac bile fayda etmiyor kendi yediginiz ictiginiz seylere dikkat edin bebekte gaz yapacak seyler yemeyin
Esra_38 Bende duydum faydasının olduğunu söylüyorlar 1 2 çay kaşığı veriliyormuş. Kesinlikle gazsız olduğu söyleniyor. Sonradan sıkıntı yaşamaktansa 2 kaşık sodadan bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻
Demir Tabi ki direk açılmış halinde verilmiyor.Bebek doğmadan saatler öncesinden açılmış olması gerek,hiç asiti kalmamalı su gibi olmalı. Tavsiye eden bebek hemşirelerinden sonra bende düşünüyorum vermeyi sadece çay kaşığının ucu ile.Hatta burada biri doktorundan da onay aldığını okumuştum.