_biranneadayi Hanımlar merhaba. ben 6+3 haftalık hamileyim. doktora kontrole gittim, kan ve idrar tahlili yaptırdı. Sonuçlarımda hcg değeri görünmüyor. Hcg ölçümü yapmadılar mı yoksa hala sonucu açıklanmadı mı? Anlayamadım.🤷🏻♀️
34_21_23 _biranneadayi daha çıkmamışta olabilir bakmamışta olabilir. Bende ilk gebeliğimde hiç beta bakmamıştım doktorda istememişti direk keseyi görmüştük çünkü