Trkncm Merhaba arkadaşlar, bebek hareketlerini iki gündür kasıklarımda hissediyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? 23+5 teyim. Doktoruma sordum normal dedi ama işte…🤷🏼♀️
dlnyny Trkncm benimde o haftalarda öyleydi ve resmen dışarı çıkacak gibi tekmeliyordu bazen doktorum normal demişti bir iki haftadır da hep yukarıya doğru tekmeledi dedim ki kesin baş aşağı döndü bugün kontrolde doğum pozisyonu almış dedi doktorumuz. Pozisyon değiştirince de hareketlerinden anlıyorsunuz ama maalesef makat gelişli olunca öyle oluyor🤦🏻♀️
Merguse Trkncm benmde öyleydi dr kontorlüm vardı gittim dr dedi bebek aşşaya meyilli dikkat et dedi ayakta kalma falan dedi progestan verdi 22 haftalıkken şuan ilaçımı düzenli kulllanıyorm ve bebeğin hareketleei hep göbek deliği hizzamda aşşağıda değil şükürler olsn 26 haftalım
Trkncm dlnyny Merguse YunSer ohhh içim rahatladı tekrar😊 yani doktor söyledi ama işte annelik telaşından yaşayanlardan duyunca daha bir rahatlıyor içi insanın😊