Yoncaglseven Saclari kısa olup sonra cit cit ya da kaynak yaptıran oldu mu ? Kullanışlı oluyor mu ? Ve hamilelige bir zararı var mıdır?
Dunyayse Yoncaglseven kaç haftalıksin ? Benim saçlarım çok döküldü başlarda cit çıt çok kullanan biriydim ama inan hamilelik döneminde kullansaydim kafamda saç kalmazdi.
gunesveguney Yoncaglseven çık çıt gri olarak 2 tutam takmıştım 3 ay durdu saçımda 3. Ayın sonunda çıkarttırdığımda çıtçıtın olduğu saçım komple kopmuştu ince tutam da olsa orayı mahvetmiş 🥺 komple çıt çıt düşünemiyorum o yüzden
Didem_678 Yoncaglseven Uzun sure Kaynak kullandım ,Guzel duruyor ama Saclarımı cok doktu sonrada az kalmıstı sacımda zaten azalıyor kullandıkca cıkarttırdım ,tekrar kısa kestırdım.Hamilelege zararı yok bence
Ayse2011 Yoncaglseven cok fazla saç dökülüyor ben cok kullandm saçlarım boyattırdıgmda yandıgı için ama çıtçıt da boncukta kaynakta saçı yıpratıp uzamasını engelledi sonradan bıraktm kullanmayı ama kendine gelmesi zaman aldı incelmiş tiftik tiftik olmuştu. Hızlı uzaması için davines in ürünlerini kullanırsan inan daha iyi sonuç alırsın zaten gebelikte saç dahada gürleşip hızlı uzuyor 🙂
Yoncaglseven Didem_678 benim saçlarım kısa cok değil ama yine de kısa bu aralar düşünüyorum ama cok mu pahalıdır.
Didem_678 Yoncaglseven Bdn çok vermıstim 😊suan Eşim kısa ıstedı ,kestırdım ,kısa kullanması kolay ama fırsatım olsa uzatırım doguma yakın bı zaman ama bakalım ama 7 ay sonra azalıyor ıyı bır yerede yaptırmak lazım
Didem_678 Yoncaglseven En cok da bır sure sonra dolasıyordu o kotuydu ,benımkı duzensız takılmıstı ondan mı bılmıyorum ama
DerinsMomm Kaynak yaptırırsanız özel bakım yapmanız lazım.Diplerini kurutmanız lazım.Hamilelik zorlayabilir.