Merhaba anneler ve anne adayları🥰 çok uzun bir hikayem var ama ben kısa kesicem inşallah. Yarın 40+4 oluyorum ve yarın sabah yatışım yapılacak hastaneye. Bebeğimin suyu artık azalmış ve benim sancım ve açıklığım hiç yok ne denediysem olmadı.. Suni sancı mı tercih etsem yoksa sezaryen mi hiç karar veremiyorum. Ben hep kendi sancımı bekliyodum doğum için ama olmadı vardır bir hayırlısı. Bebeğimin kilosu 3.800-4000gr civarı ve benim ilk doğumum olucak. Suni sancıyla başlarsam herşey yolunda ilerlerse ve sonunda bebeğin büyüklüğünden kolay doğuramazsam ve çok yırtık olur diye korkuyorum. Sezaryen doğum da eğer herşey iyiyse seçmek istemiyodum düşünmüyodum. Bana sorucaklar ne seçiyorum diye ama ben karar veremiyorum. Lütfen bu yoldan geçenler ve geçecek olanlar bana tavsiyelerini söylesin. Ben Almanyada doğum yapıcam ve burda sonuna kadar normal doğum diyolar tavsiyeleri normalden yana bebek 5kg bile olsa🙈