Gokcenuroztan açılmam yok ama ikinci sezeryanım olucağı için bebeğim aşağıya çok inmiş ve dikişlerime çok baskı yapıyo doktorum daha fazla bekletemem dedi zaten 35 haftalıkken gittiğimde 1 hafta beklerse çok iyi demişti ama çok aşağıda olduğu için ben yürüyemiyorum ve oturup yatamıyorum ağrılarım çok oluyo doktor eski dikişlerim yırtılabilir dedi