Nur1806 Kızlar bugün kontrol vardı nst’de sancı çıktı. Doktor çatı muayenesi yapalım dedi 1 parmak açıklık var bebeğin başı kanalda dedi😬 1 parmaklık açıklıkla doğum ne zaman başlar? Benim gibi olup doğuran var mı?
Ysmmmnn Nur1806 1 cm açıklıkla 1 hafta beklemiştim ben sen bolbol yürü squat yap merdiven in çık ılık suya otur beline tut plates topunda zıpla