KkubraOz ben pıhtılaşma testini iki kayıp yaşadıktan sonra yaptırmıştım. Bi şey çıkmamıştı. Sonraki hamileliğimde sorun yaşamadım, oğlum dünyaya geldi. Dördüncü gebeliğim düşükle sonuçlanınca kanda plt, anti trombin 3 aktivitesi, protein C, protein S gibi değerlere baktırdı doktorum. Anti trombin 3 ve protein C biraz düşük çıktı. Bunlar pıhtılaşmaya yatkınlık olduğunu mu gösteriyor pek bilmiyorum. Haftaya sonuçları alıp doktora göstereceğim.