Kızlar 33+5 erken doğum yaptım. Çocuğum küvezde sağlık durumu şükür iyi🙏🥰 İlk 3 gün kolastrum denen süt geldi ondan sonra sütüm bollaşmıştı ama şuan doğum yapalı 9 gün oldu sütüm azaldı. Bol, su yeşillik, rezene süt yapıcı bir sürü şey yiyip içtim ama hala aynı. Sizin denediğiniz yöntemler var mıdır? Şimdiden çok teşekkürler 🙏🥰