Merhaba kızlarrr
Pazartesi günü randevumuz vardı 15haftalık olduk kontrole gittik veee sonunda cinsiyetimizi öğrendikkk 🥳 Oğlumuz oluyorrr çok heyecanlıyızzz 😊Burda forumda sat ile tahmin yapan iki kişiye sormuştum kesin erkek demişlerdi doğru çıktı 😊 bi ihtimal kız olur mu dedik ama yok pipiyi gördük 😅 Doktor ultrasonu açar açmaz ayaklarını öyle güzel hareket ettiriyor tekmeler atıyordu ki gözlerim doldu ve o an anladım kız erkek hiç farketmiyor insanın dünyaya bir can getirmesi annelik duygusu çok başka. Rabbim isteyen herkese versin kucağını boş bırakmasın inşallah. Bu haftalardan sonra yavaştan büyümeye başlarız diye düşünüyorum beni nasıl günler bekliyor çok merak ediyorum 🥰 umarım zevkli bi serüven olur çok zorlamadan 🙃 Hepinize harikaaa hamilelik dönemleri diliyorum 😘