Kızlar sonunda bende tosun kızıma kavuştum 🙈 hep hayalimde buraya yazmak♥️
39+3te doğduk 2 gün önce alttan muayenemi yaptılar gecesine nişanım geldi acele etmedik yarısı gün doktora geldim açıklığım yoktu 1 haftadır 1 buçuk santimdi sonra tansiyonum yüksek çıkınca yatış verdiler akşama doğru nst sancılarım çok yükseldi serum verdiler pek değişmedi sabah sezeryan için hazırlık yapıldı bebeğim kilolu olduğu için normal olamayacağını söylemişlerdi zaten öğlene doğru sezeryana alındım estetik dikişle bitti 🙈 bebişim gelmemek için çok direnmiş 🥰 az solunum sıkıntısından dolayı gözetim altında tutacaklarını söylediler dua edin de hemen alım sağ Salim kucağıma ♥️Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤍🤍🤍