Nesli23 Gebeliğin kaçıncı haftasındasınız.neden kullanıyorsunuz iğnenin açıklamasında 12.haftaya kadar kullanılıyor yazıyor 14 e girdim ben doktor verdi zararı olur mu diye merak ediyorum.
eebru- Nesli23 tüp bebek tedavisinde kullandim bi çeşit progestan türü. Rahim duvarı kalinlassin düşük olmasın diye kullanılıyor ben 12+5 de biraktim ama düşük tehlikesi devam edenler doğuma kadar kullanabiliyor