Meleknur52 Merhabalar kızlar 32+2 haftalık hamileyim bugün kontörle gittim bebeğin kilosu 1800 boyu 43 cm kilosu bana çok az geldi kızlar sizce normal öi onun kilo olması için neler yapa bilirim ve şuana kadar 10 kilo aldım moralim çok bozuk 🥺
Zeyno78 Meleknur52 Ben de bugün gittim kontröle, moralim bozuldu.29 haftalıkken 1700gram dı 32 haftalık oldum 2 kilo olmuş. Doktorum güzel dedi,ama benim kafama takıldı. Bizim de boyumuz uzun 47 cm.
HavvaMerve Meleknur52 Bence gayet iyi canm bir sorun olsa doktorun söyler sen zayıfsan sana benzeyecektir annesi ☺️ Kafana takma sağlıklı olsunlar da Allah’ın izniyle inşallah 🤲🏼
Arifcaninannesi Meleknur52 cnm muz ceviz kuru uzum cacik cok tukettim birde tsm yağlı sut 10 gun once 1605 gramdi kontorle gittigimde gun 2 olmus dedi
Defne1sare Meleknur52 bizde 32+5 olduk fakat 1 hafta geriden gidiyormuşuz 1750 kilomuz sağlıklı dogsunlarda kilo çok çok ta önemli değil bence
HavvaMerve Meleknur52 Babası peki telaş yapma canım doktor bir durum olsa söyler benim geçen ay 80 gram eksiğim vardı mesela haftasına göre doktor haftada 2 kere et bir kere tavuk balık hergün yumurta süt yoğurt pekmez kaşar peynir muz badem ceviz tüket dedi dediğini uyguladığım da değişim vardı inşallah sende de etkili olur 🤲🏼
Ppatya Meleknur52 senin ki iyi benimki 1300 31 haftalığız ama ben Ramazan’da oruç da tuttum şimdi yemeğe verdim kendimi bakalım