Merhabalar 25+4teyim akıntım zaten oluyordu fakat bugün çok bariz ıslaklığım oluştu kontrol edemediğim şekilde idrar mı su mı idrak edemedim. Bebek hareketlerimiz hala çok doğal ve sancı vs de olmadı panikledim yarına hemen doktora gideceğim ama bu sorunu yaşayan var mı?