Meryem4343 Merhaba bugün hastaneye gittim 30 haftalığım haftaya beni nstye çağırdı erken değil mi sizce sizler kaçıncı haftada başladınız ?
nergiz__ Meryem4343 Ben 33 haftalığım hiç bahsetmedi nst den diğer kontrolde 35 haftaya yaklaşıcam belki o zaman ister
Betuledem Meryem4343 Salı günü 31+6 da kontrole gittim, doktor 10 gün içinde nst istiyorum senden dedi, ben de tesadüf devlet hastanesinde randevum olduğu için yarın 32+2 de ilk kez giricem.
Huzurmelegim_28 Meryem4343 suan 27+5 ben kontrol için haziranın 15de filan gidersem bende ozaman 30lu haftalar başlar benide ozamana alır diye düşünüyorum nts içinn